Blan, dé witmaker der witmakers voor de was, staat voor een grote uitdaging. Als Belgisch 3-generaties-merk wil het een vuist maken tegen de grote internationale merken die met grote communicatiebudgetten de wasmiddelenmarkt domineren. Gesteund door een trouwe schare ‘oudere’ fans, wil Blan nu ook meer aansluiting vinden bij de jongere consumenten.
En daarvoor klopte Blan aan bij Bubka. “Bubka ontdekte dat er een belangrijke transgenerationele driver is om de magie van Blan naar boven te halen,” aldus Raf Van Raemdonck van Bubka. “Daarom volgen we twee sporen. We geven het merk een emotionele lading: al generaties lang maak je indruk met wit. En we demonstreren het ‘king of white’-gehalte én het gebruik van Blan.”
Vanuit een nieuwe brand story ontwikkelde Bubka de campagne ‘Het witte geheim van elke nieuwe generatie’. Deze boodschap werd vertaald naar een uitgebreide on- en offline activatiecampagne. Met onder meer online video en advertising, print, webisite en Facebook. De campagne, met bijbehorende wedstrijd en hagelwitte prijzen, werd succesvol afgetrapt op de Ladies Fair van Goed Gevoel, en loopt gedurende enkele weken.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]