Bubka professionaliseert voor Randstad Professionals

BannerCarousel-loper1

Crea / News

BannerCarousel-loper1Randstad Belgium vertrouwt Bubka de communicatie voor zijn merk Randstad Professionals toe. “Veel mensen kennen Randstad als interimpartner, maar Randstad Professionals als recruiter van hoogopgeleide professionals is veel minder gekend,” aldus Michel Laukens van Bubka. “Weinig hoogopgeleide experts weten dat Randstad Professionals opportuniteiten op maat aanbiedt, voor vast werk, opeenvolgende trajecten of freelance opdrachten.
Daarom vroeg Randstad Professionals aan Bubka om binnen de internationale Randstad-guidelines een eigen identiteit te ontwikkelen én de naamsbekendheid te vergroten via een online campagne. “De grootste uitdaging bestaat erin om hoogopgeleiden ertoe te verleiden open te staan voor iets nieuws”, verduidelijkt Laukens. “Ze hebben vaak een mooie carrière met veel voordelen en zekerheid. We willen hen op een subtiele manier doen nadenken over hun huidige job.

Bubka creëerde twee online spots, waarin beide hoofdpersonages telkens met dezelfde drive zowel persoonlijke als professionele ambities aanpakken. Het wow-gevoel dat het verleggen van hun sportieve grenzen hen biedt, zoeken ze ook in hun professionele leven. Randstad professionals stimuleert hen om een open geest te houden. De campagne loopt in twee fases, gedurende 5 weken. De eerste golf online spots focust op awareness via YouTube prerolls en de Xaxis TV inventory. In een tweede golf mikken Bubka en Randstad vooral op traffic building naar de vernieuwde website via Xaxis Display, Facebook en LinkedIn.