Bubka en 20th Century Fox mengen zich in de verkiezingstrijd met een opvallende campagne. Voor de release van de film The Predator ontwikkelde Bubka een verkiezingscampagne voor The Predator himself. Een persiflage op de affiches en slogans van de grootste Belgische partijen, die opvallende en lichtjes controversiële posters oplevert.
“Bij het lanceren van een Amerikaanse film komt het er vaak op aan om een lokale link te vinden en iets te creëren dat engagement oplevert op social media. Je moet ingaan op iets dat leeft onder de mensen,” vertelt Deirdre Keustermans, marketingmanager bij 20th Century Fox Belgium.
"En hoe kunnen we beter inspelen op bekvechtende politici dan door The Predator mee in de strijd te gooien?," lacht creatief directeur Ben Van Asbroeck van Bubka.
https://www.facebook.com/20thcenturyfoxbe/
Technische fiche
Klant: 20th Century Fox, Deirdre Keustermans
Copywriter: Christophe Vanheygen
Art Director: Stijn Lecompte
Account: Caro Peeters
Creatief Directeur: Ben Van Asbroeck
AV productie: Bonanza
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]