Bubka en 20th Century Fox mengen zich in de verkiezingstrijd met een opvallende campagne. Voor de release van de film The Predator ontwikkelde Bubka een verkiezingscampagne voor The Predator himself. Een persiflage op de affiches en slogans van de grootste Belgische partijen, die opvallende en lichtjes controversiële posters oplevert.
“Bij het lanceren van een Amerikaanse film komt het er vaak op aan om een lokale link te vinden en iets te creëren dat engagement oplevert op social media. Je moet ingaan op iets dat leeft onder de mensen,” vertelt Deirdre Keustermans, marketingmanager bij 20th Century Fox Belgium.
"En hoe kunnen we beter inspelen op bekvechtende politici dan door The Predator mee in de strijd te gooien?," lacht creatief directeur Ben Van Asbroeck van Bubka.
https://www.facebook.com/20thcenturyfoxbe/
Technische fiche
Klant: 20th Century Fox, Deirdre Keustermans
Copywriter: Christophe Vanheygen
Art Director: Stijn Lecompte
Account: Caro Peeters
Creatief Directeur: Ben Van Asbroeck
AV productie: Bonanza
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]