Bubka schiet op De Wever, Peeters & Co

Crea / News

5228FOX_ThePredator_verkiezing posters - NVABubka en 20th Century Fox mengen zich in de verkiezingstrijd met een opvallende campagne. Voor de release van de film The Predator ontwikkelde Bubka een verkiezingscampagne voor The Predator himself. Een persiflage op de affiches en slogans van de grootste Belgische partijen, die opvallende en lichtjes controversiële posters oplevert. 5228FOX_ThePredator_verkiezing posters - SPA“Bij het lanceren van een Amerikaanse film komt het er vaak op aan om een lokale link te vinden en iets te creëren dat engagement oplevert op social media. Je moet ingaan op iets dat leeft onder de mensen,” vertelt Deirdre Keustermans, marketingmanager bij 20th Century Fox Belgium. 5228FOX_ThePredator_verkiezing posters - OpenVLD"En hoe kunnen we beter inspelen op bekvechtende politici dan door The Predator mee in de strijd te gooien?," lacht creatief directeur Ben Van Asbroeck van Bubka.5228FOX_ThePredator_verkiezing posters - Groen

https://www.facebook.com/20thcenturyfoxbe/
Technische fiche
Klant: 20th Century Fox, Deirdre Keustermans
Copywriter: Christophe Vanheygen
Art Director: Stijn Lecompte
Account: Caro Peeters
Creatief Directeur: Ben Van Asbroeck
AV productie: Bonanza5228FOX_ThePredator_verkiezing posters - CD&V