Bubka vervelt tot... Bubka

Communication / News

bubkaEr is een gloednieuwe Bubka: cooler, sterker en scherper. Dat zegt althans Raf Van Raemdonck van Bubka. Ben Van Asbroeck, creative director bij Bubka, heeft een straffere bewoording in huis: "Soms moet je jezelf als reclamebureau heruitvinden. Kwestie van future‑proof te blijven. Dus hebben we dat ook gedaan. En we zijn er g*dverd*mme trots op!"

Concreet? De nieuwe website maakt alvast veel duidelijk. De oude stijl werd niet echt waardig ouder, vonden ze bij Bubka. Tijd voor een spuitje en een put in de tuin, dus. Met de rebranding speelt het bureau in op wat merken én consumenten zoeken in deze tijden van digitale en technologische verandering. De vernieuwde visie gaat eerst en vooral om de klanten. "Want als je wil dat de consument jouw merk uitkiest en niet je concurrent, moet je hard opvallen."

Bubka helpt jdaarbij met co-creatie workshops. "Daarbij duik je een dag lang zo diep in je merk dat je oren ervan suizen. Geen nood, wij duiken mee. Zo leren we je merk en mekaar beter kennen. Kei-romantisch, hé? Het uiteindelijke doel is om jouw merk te laten opvallen en groeien."

Dat leidde uiteindelijk tot een nieuwe baseline van Bubka: 'BUBKA. Stand out. Grow Strong.'