
"De adverteerders zagen in de afschaffing van de bureaucommissie een stap in de juiste richting voor een transparanter prijsbeleid en waren vragende partij voor een harmonisering (cfr. UBA Position paper dd. november 2015).," zo meldt de UBA vandaag. "Het oorspronkelijk goed bedoeld initiatief heeft helaas niet geleid tot een eenduidige implementatie. De verschillende regies hebben gekozen voor verschillende systemen en dit zorgt voor onduidelijkheid."
"UBA is voorstander om de voormalige bureaucommissie en de nog bestaande surcommissie in mindering te brengen van de bruto-tarieven, maar dan op een eenvormige en transparante manier. De adverteerders vragen een verdere harmonisatie en een uniform systeem, wat meer transparantie en duidelijkheid in de prijszetting van media kan brengen. Dit standpunt wordt toegelicht in het vandaag gepubliceerde UBA Position Paper."
De volledige Position Paper is te vinden in het Knowledge Center van de UBA.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]