Burger King en Buzzman vergeten de verloren voorwerpen niet

Crea / News

Burger King België heropent zijn restaurants op 9 juni. Het ene goede nieuws leidt dus tot het andere, wat betekent dat u eindelijk uw vergeten voorwerpen kunt gaan ophalen. Dat is, in een notendop, de kern van een nieuwe campagne van Buzzman.

We vergeten allemaal wel eens iets na een goede maaltijd in een restaurant. Meestal, geen probleem, ga je gewoon de volgende dag terug. Maar nu, na zeven maanden sluiting?
Deze keer dus geen foto van een lekkere hamburger om de heropening te vieren. Maar wel: het is tijd om uw sleutels, dekens, sokken, sneeuwschoenen (en meer) weer bij elkaar te zoeken! Je kijkt er waarschijnlijk naar uit om ze terug te krijgen. Nou, de 'Koning van de Burgers' kijkt er ook naar uit om jou te zien. Tot ziens op 9 juni bij Burger King om te vinden wat je achterliet, met als extra plezier een heerlijke burger. Een goede manier om de verloren tijd in te halen.

Credits

Client: Burger King Belgium

CEO Kevin Derycke
Marketing Director Dirk Lammens
Marketing Manager Vic Dresen
Junior Brand Manager Sofie Couck

Agency: Buzzman

President and Executive Creative Director Georges Mohammed-Chérif
Vice – President Thomas Granger
Managing Director Julien Levilain
Creative Directors Louis Audard & Tristan Daltroff
Art Director Nicolas Boudeau
Copywriter Caroline Ribemont
Account Director Xavier Devaux-Landragin
Account Manager Quentin Seguret
Account Executive Assistant Romane Bourdier
Social Media Consultant Paul Gosset
Head of PR & Communication Amélie Juillet
PR & Communication Manager Paul Renaudineau
Head of Production Vanessa Barbel