Buzzman zet Burger King in vuur en vlam

Sinds 1954 wil Burger King zich van zijn concurrenten onderscheiden met een concept dat in de loop der jaren een iconisch symbool is geworden: in vlammen gebakken rundvlees. Om zijn bekende signatuur 'Flame-grilled beef' te benadrukken, werkte Burger King Belgium samen met Buzzman en illustrator SHANE, die vijf tekeningen maakte die met humor laten zien dat alles beter is met vlammen.
Credits:
Agency: Buzzman
President and Executive Creative Director: Georges Mohammed-Chérif
Vice – President: Thomas Granger
Managing Director: Julien Levilain
Creative Directors: Tristan Daltroff & Louis Audard
Artistic Director: Stéphane List
Copywriter: Antoine Moittie
Account Director: Xavier Devaux-Landragin
Account Executive: Quentin Seguret
Head of PR & Communication: Amélie Juillet
Head of Production: Vanessa Barbel
Print Production: Fany Maupou
Illustrator: Shane
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]