Sinds 1954 wil Burger King zich van zijn concurrenten onderscheiden met een concept dat in de loop der jaren een iconisch symbool is geworden: in vlammen gebakken rundvlees. Om zijn bekende signatuur 'Flame-grilled beef' te benadrukken, werkte Burger King Belgium samen met Buzzman en illustrator SHANE, die vijf tekeningen maakte die met humor laten zien dat alles beter is met vlammen.
Credits:
Agency: Buzzman
President and Executive Creative Director: Georges Mohammed-Chérif
Vice – President: Thomas Granger
Managing Director: Julien Levilain
Creative Directors: Tristan Daltroff & Louis Audard
Artistic Director: Stéphane List
Copywriter: Antoine Moittie
Account Director: Xavier Devaux-Landragin
Account Executive: Quentin Seguret
Head of PR & Communication: Amélie Juillet
Head of Production: Vanessa Barbel
Print Production: Fany Maupou
Illustrator: Shane
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]