Sinds 1954 wil Burger King zich van zijn concurrenten onderscheiden met een concept dat in de loop der jaren een iconisch symbool is geworden: in vlammen gebakken rundvlees. Om zijn bekende signatuur 'Flame-grilled beef' te benadrukken, werkte Burger King Belgium samen met Buzzman en illustrator SHANE, die vijf tekeningen maakte die met humor laten zien dat alles beter is met vlammen.
Credits:
Agency: Buzzman
President and Executive Creative Director: Georges Mohammed-Chérif
Vice – President: Thomas Granger
Managing Director: Julien Levilain
Creative Directors: Tristan Daltroff & Louis Audard
Artistic Director: Stéphane List
Copywriter: Antoine Moittie
Account Director: Xavier Devaux-Landragin
Account Executive: Quentin Seguret
Head of PR & Communication: Amélie Juillet
Head of Production: Vanessa Barbel
Print Production: Fany Maupou
Illustrator: Shane
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]