BX 1 - Facebook 0!

Onlangs ontrolde zich een waar gevecht van David tegen Goliath in Brussel. Eind januari veranderde de Franstalige regionale televisiezender er zijn naam van Télé Bruxelles naar BX1. Maar het merk moest zich nog overal in de markt zetten.
Tot vrijdagochtend lukt het daar maar niet in bij Facebook. Het sociaal netwerk weigerde hardnekkig om de herhaalde aanvragen tot naamswijziging op de officiële pagina. Het meende dat de wijziging "de fans zou afleiden." De directie van de zender meende daarentegen dat Facebook niet hoefde de beslissen wat goed of slecht zou zijn voor de communicatie van Télé Bruxelles/BX1. Het schakelde het advocatenkabinet Doutrelepont & Associés in om afgelopen dinsdag wat meer druk uit te oefenen op de Amerikaanse reus. Als bij magie veranderde de officiële pagina afgelopen vrijdagochtend van "Télé Bruxelles" in "BX1".
Moraal van het verhaal: met wat moed en doorzettingsvermogen kunnen de kleintjes zelfs de grootsten doen buigen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]