C&A lanceert Feel Good Fashion

C&A lanceert Feel Good Fashion en vroeg aan Grey Düsseldorf om daar een passende campagne voor te bedenken. Met Feel Good Fashion mikt het 175-jarige C&A op vrouwen die er vol zelfvertrouwen even goed uitzien als ze zich voelen.
De campagne omvat onder meer tv-spotjes. In België en Luxemburg zijn die sinds gisteren te zien. De campagne loopt voorts op sociale media en wordt vergezeld van PR-acties, in-store ondersteuning, outdoorreclame en de samenwerking met media en influencers.
Credits
Agency: Grey Düsseldorf
The story was brought onto the screen by Parisian director Noeì from Paris and complemented by “Butterflies” by Beckett featuring Clair Ridgely.
The melody and lyrics were exclusively composed and produced for C&A.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]