C&A lanceert Feel Good Fashion en vroeg aan Grey Düsseldorf om daar een passende campagne voor te bedenken. Met Feel Good Fashion mikt het 175-jarige C&A op vrouwen die er vol zelfvertrouwen even goed uitzien als ze zich voelen. De campagne omvat onder meer tv-spotjes. In België en Luxemburg zijn die sinds gisteren te zien. De campagne loopt voorts op sociale media en wordt vergezeld van PR-acties, in-store ondersteuning, outdoorreclame en de samenwerking met media en influencers.
Credits
Agency: Grey Düsseldorf
The story was brought onto the screen by Parisian director Noeì from Paris and complemented by “Butterflies” by Beckett featuring Clair Ridgely.
The melody and lyrics were exclusively composed and produced for C&A.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]