Ça nous regarde! Hungry Minds en Eqla sensibiliseren rond slechtziendheid

Een beperkt gezichtsveld, wazig zien, tunnelzicht,... In België is 1 op de 100 mensen slechtziend. Een ‘onzichtbare’ handicap die je als omstaander letterlijk niet ziet. Om hieromtrent bewustzijn te creëren, lanceert Eqla, de liefdadigheidsorganisatie voor blinden en slechtzienden, opnieuw zijn jaarlijkse ‘ça nous regarde’-campagne. Samen met reclamebureau Hungry Minds zullen van 8 tot en met 16 oktober posters, digitale schermen en panelen in Brussel en Wallonië voorbijgangers uitnodigen om door de ogen van slechtzienden te kijken. Deze interactieve campagne geniet de steun van VISITWallonia.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]