C&A ruilt Mindshare in voor Carat

Na een samenwerking van meer dan een decennium met Mindshare wordt Carat het belangrijkste mediabureau van C&A en is het voortaan verantwoordelijk voor zowel de geïntegreerde communicatiestrategie als de ondersteuning van offline/online media binnen Europa.
De door Carat ontwikkelde communicatiestrategie baseert zich op een holistische aanpak. Behalve planning, aankoop en media optimalisatie (TV, OOH, Print, Online, Radio) zal Carat eveneens verantwoordelijk zijn voor strategische consultancy. Sarah Azni, client service director van Carat België: “Onze strategie richtte zich duidelijk op een geïntegreerde communicatie en de voordelen die deze laatste met zich meebrengt voor de klant. Wij wilden aantonen dat onze nieuwe aanpak toelaat de doelgroepen van C&A op een innoverende en efficiënte manier te benaderen. Samen met C&A zijn we reeds begonnen aan de ontwikkeling van innovatieve communicatiestrategieën die zullen bijdragen in een toename van hun business in België”
Het betreft niet enkel België vermits C&A al in talrijke andere markten werd binnengehaald: België, Kroatië, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Oostenrijk, Zwitserland, Servië, Slovakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek en Hongarije.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]