Na een samenwerking van meer dan een decennium met Mindshare wordt Carat het belangrijkste mediabureau van C&A en is het voortaan verantwoordelijk voor zowel de geïntegreerde communicatiestrategie als de ondersteuning van offline/online media binnen Europa.
De door Carat ontwikkelde communicatiestrategie baseert zich op een holistische aanpak. Behalve planning, aankoop en media optimalisatie (TV, OOH, Print, Online, Radio) zal Carat eveneens verantwoordelijk zijn voor strategische consultancy. Sarah Azni, client service director van Carat België: “Onze strategie richtte zich duidelijk op een geïntegreerde communicatie en de voordelen die deze laatste met zich meebrengt voor de klant. Wij wilden aantonen dat onze nieuwe aanpak toelaat de doelgroepen van C&A op een innoverende en efficiënte manier te benaderen. Samen met C&A zijn we reeds begonnen aan de ontwikkeling van innovatieve communicatiestrategieën die zullen bijdragen in een toename van hun business in België”
Het betreft niet enkel België vermits C&A al in talrijke andere markten werd binnengehaald: België, Kroatië, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Oostenrijk, Zwitserland, Servië, Slovakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek en Hongarije.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]