C&A ruilt Mindshare in voor Carat

Na een samenwerking van meer dan een decennium met Mindshare wordt Carat het belangrijkste mediabureau van C&A en is het voortaan verantwoordelijk voor zowel de geïntegreerde communicatiestrategie als de ondersteuning van offline/online media binnen Europa.
De door Carat ontwikkelde communicatiestrategie baseert zich op een holistische aanpak. Behalve planning, aankoop en media optimalisatie (TV, OOH, Print, Online, Radio) zal Carat eveneens verantwoordelijk zijn voor strategische consultancy. Sarah Azni, client service director van Carat België: “Onze strategie richtte zich duidelijk op een geïntegreerde communicatie en de voordelen die deze laatste met zich meebrengt voor de klant. Wij wilden aantonen dat onze nieuwe aanpak toelaat de doelgroepen van C&A op een innoverende en efficiënte manier te benaderen. Samen met C&A zijn we reeds begonnen aan de ontwikkeling van innovatieve communicatiestrategieën die zullen bijdragen in een toename van hun business in België”
Het betreft niet enkel België vermits C&A al in talrijke andere markten werd binnengehaald: België, Kroatië, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Oostenrijk, Zwitserland, Servië, Slovakije, Slovenië, Spanje, Tsjechische Republiek en Hongarije.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]