Moeders zijn de grootste inspiratie in ons leven, gevolgd door grootmoeders en zussen. Dat zeggen wereldwijd de 23.600 C&A-medewerkers die verhalen deelden over de vrouwen die hen het meest hebben geïnspireerd. En dus organiseerde de C&A Foundation voor het eerst een campagne rond Inspiring Women, die medewerkers uit 28 landen van over de hele wereld samenbracht om organisaties te ondersteunen die streven naar een versterking van de positie van vrouwen. Meer dan vijftig procent van het personeel in de C&A-kantoren en -winkels – van China tot Brazilië, van India tot Mexico – deelden hun verhalen door een selfie te nemen als eerbetoon aan een inspirerende vrouw. Voor ieder verhaal werd een schenking gedaan, wat in totaal ruim 1 miljoen euro voor meer dan vijftig liefdadigheidsinitiatieven opleverde.
Internationaal ondersteunde de campagne onder andere Global Fund for Women, een wereldwijde liefdadigheidsorganisatie die strijdt voor vrouwenrechten. Musimbi Kanyoro, de chief executive van Global Fund for Women, zegt dat het geld dat in het kader van de campagne werd ingezameld een verschil zal maken voor tal van vrouwenlevens. In totaal ondersteunde de campagne meer dan vijftig lokale liefdadigheidsinstellingen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]