Caitlin McRobbie ruilt The Big Apple voor chocolade van Ogilvy Social.Lab

News / People

Het strategisch team van Ogilvy Social.Lab heeft er met Caitlin McRobbie als senior strategic planner een nieuwe aanwinst bij. Ze maakt na bijna vier jaar bij Ogilvy in New York de overstap naar Brussel. Caitlin McRobbie is niet aan haar proefstuk toe. Haar CV getuigt van een rijke ervaring in strategie met twee jaar in SEO Marketing bij start-up Apogee Results in Austin, 3 jaar als digital strategist met een focus op pharma en biotech bij Havas Lynx in New York, 1 jaar in Research & Strategy bij Razorfish in Atlanta, 1 jaar als social strategist bij Big Spaceship in New York en bijna 4 jaar als Customer Engagement Planner bij Ogilvy New York met een focus op CRM voor IHG en Starbucks. Engagement planning zal ook bij Ogilvy Social.Lab haar focus zijn en houdt in om inzichten te verwerven over de customer journey mapping en op basis daarvan een holistisch ecosysteem te ontwikkeling voor online en offline communicatie. Het resultaat is een verbonden en consistente beleving voor consumenten.

De nieuwkomer heeft ultimate frisbee in competitie gespeeld en hoopt in Brussel een geduchte tegenstander te vinden om haar skills te onderhouden. Daarnaast speelt ze tennis, volleybal, bezoekt ze graag musea en concerten en reist ze graag. Daarnaast gaat ze graag op ontdekking naar speciale plekjes in de stad waar ze woont. Ze kijkt er daarom vanzelfsprekend naar uit om op ontdekking te gaan in de straten van Brussel. Caitlin McRobbie versterkte het team van Ogilvy Social.Lab in de eerste week van mei.