Cambio, de belangrijkste speler op vlak van autodelen in België, gaat voor een nieuwe wervingscampagne in zee met Focus Advertising. Focus Advertising overtuigde Cambio na een pitchronde. In de ‘maak de switch’ campagne laat het reclame- en communicatiebureau zeven Cambiogebruikers aan het woord. Zij vertellen elk over het precieze moment in hun leven waarop ze beslisten om de switch te maken en voluit te kiezen voor cambio. Lotte, Paul, Kian, Lies, Cathy en Steven delen hun ervaringen in video’s die verspreid worden op Facebook, Instagram, Spotify en YouTube. Daarnaast werd ook een Google Display-campagne gelanceerd. Affichage in stations en regionale publireportages in De Zondag vervolledigen het mediaplan.
De campagne loopt tot eind 2018 en beloont nieuwe gebruikers met een fikse korting. Voor alle video en fotografie werkten Focus Advertising en cambio samen met Piet Dekersgieter.
Ontdek alle filmpjes van de cambiogebruikers.
Credits
Creative director: Karel Vanoverberghe
Art director: David Libeert
Copywriter: Jill Mathieu
Account manager: Johan Van Hecke
Photography: Piet Dekersgieter
Media strategy, buying en set-up: Frédéric De Ly, Mathias Deswarte en Kelly Deceuninck
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]