Cambio werft nieuwe gebruikers met Focus

Cambio, de belangrijkste speler op vlak van autodelen in België, gaat voor een nieuwe wervingscampagne in zee met Focus Advertising. Focus Advertising overtuigde Cambio na een pitchronde. In de ‘maak de switch’ campagne laat het reclame- en communicatiebureau zeven Cambiogebruikers aan het woord. Zij vertellen elk over het precieze moment in hun leven waarop ze beslisten om de switch te maken en voluit te kiezen voor cambio. Lotte, Paul, Kian, Lies, Cathy en Steven delen hun ervaringen in video’s die verspreid worden op Facebook, Instagram, Spotify en YouTube. Daarnaast werd ook een Google Display-campagne gelanceerd. Affichage in stations en regionale publireportages in De Zondag vervolledigen het mediaplan.
De campagne loopt tot eind 2018 en beloont nieuwe gebruikers met een fikse korting. Voor alle video en fotografie werkten Focus Advertising en cambio samen met Piet Dekersgieter.
Ontdek alle filmpjes van de cambiogebruikers.
Credits
Creative director: Karel Vanoverberghe
Art director: David Libeert
Copywriter: Jill Mathieu
Account manager: Johan Van Hecke
Photography: Piet Dekersgieter
Media strategy, buying en set-up: Frédéric De Ly, Mathias Deswarte en Kelly Deceuninck
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]