Plattekaas, da’s toch iets dat de bomma op je boterham smeerde om er dan radijzen of bruine suiker over te strooien? Juist, maar je kan er zoveel meer mee doen. Om de veelzijdigheid van het ambachtelijke product bij een jonger publiek onder de aandacht te brengen, lanceren Campina en Mortierbrigade #emojicooking. Want koken met plattekaas is zo makkelijk dat je ’t zelfs in emoji’s kan vertellen. Van quiche tot smoothie, van zalmtartaar tot dipsaus: plattekaas is zo’n veelzijdig ingrediënt dat je er oneindig veel recepten mee kan klaarmaken.
Op emojicooking.be krijg je in emoji’s bestaande plattekaasrecepten te zien. Die video’s worden ook ingezet op social media. Daarnaast kan je op de pagina zelf aan de slag met emoji’s, om zo plattekaasrecepten te maken en te sharen. De beste recepten worden uiteindelijk gebundeld in een digitaal emoji-kookboek.
Credits
Advertiser: Campina
Client: Tanja Walther, Ann Braeckmans, Astrid De Paep
Agency: Mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creative teams: Jan Schoofs, Babo Schokker
Business director: Evert Vermeire
Agency producer: Lies Bernaer
Digital producer: Tamara Schauvliege, Ruth Laukens
Digital director: Pieter Nijs
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Digital Strategist: Koen Verbrugge
Emoji designer: Tess Hoogenraad
Film production: Eugene and Louise
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]