Cannes Lions 2015: de Special Awards


De ALS Liga kreeg de "Grand Prix for Good" van de 62e editie van de Cannes Lions. De organisatie is de bedenker van de befaamde "Ice Bucket Challenge". U weet nog wel: iedereen mag drie mensen nomineren, die vervolgens worden uitgedaagd om een emmer (ijskoud) water over hun hoofd te gieten. En anders moeten ze een gift doen. Publicitair gezien een megasucces: de actie veroverde viraal de hele wereld. Nu nog te weten komen hoeveel van de deelnemers ook echt begrepen waarover de actie eigenlijk ging.
Special Awards waren er in Cannes voor:
- WPP, Omnicom en Publicis Groupe als "Holding Companies of the Year";
- Ogilvy & Mather, BBDO Worldwide en Grey als "Networks of the Year";
- R/GA New York, Grey New York en Ogilvy Brasil (São Paulo) als "Agencies of the Year";
- Droga5 (New York), Wieden+Kennedy Portland en Wieden+Kennedy London als "Independent Agencies of the Year";
- Smuggler USA, Blink UK, Somesuch UK, Park Pictures USA en Biscuit Filmworks USA kregen de Palme d’Or.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



