Cannes Lions 2015: de Special Awards
De ALS Liga kreeg de "Grand Prix for Good" van de 62e editie van de Cannes Lions. De organisatie is de bedenker van de befaamde "Ice Bucket Challenge". U weet nog wel: iedereen mag drie mensen nomineren, die vervolgens worden uitgedaagd om een emmer (ijskoud) water over hun hoofd te gieten. En anders moeten ze een gift doen. Publicitair gezien een megasucces: de actie veroverde viraal de hele wereld. Nu nog te weten komen hoeveel van de deelnemers ook echt begrepen waarover de actie eigenlijk ging.
Special Awards waren er in Cannes voor:
- WPP, Omnicom en Publicis Groupe als "Holding Companies of the Year";
- Ogilvy & Mather, BBDO Worldwide en Grey als "Networks of the Year";
- R/GA New York, Grey New York en Ogilvy Brasil (São Paulo) als "Agencies of the Year";
- Droga5 (New York), Wieden+Kennedy Portland en Wieden+Kennedy London als "Independent Agencies of the Year";
- Smuggler USA, Blink UK, Somesuch UK, Park Pictures USA en Biscuit Filmworks USA kregen de Palme d’Or.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]