{FINAL UPDATE} Cannes Lions 2022: alle Grand Prix

Alle Grand Prix van Cannes Lions 2022 vindt u hieronder. Noteer alvast dat België voor het eerst sinds jaren tweemaal een Grand Prix in de wacht sleepte. Het is BBDO Belgium die in beide gevallen die klus klaarde met The Breakaway voor Decathlon. En lees hier alles over Cannes Lions 2022.
Titanium Grand Prix: Engine London met Long Live The Prince voor Kiyan Prince Foundation, EA Sports, QPR, Match Attax
Film Grand Prix: 4Creative London met Super. Human. voor Channel 4
Film Grand Prix: Apple / Smuggler met Escape from the Office voor Apple
https://www.youtube.com/watch?v=GC5Gmkn92Bg
Sustainable Development Goals Grand Prix: Leo Burnett Mumbai met The Missing Chapter voor P&G Whisper
Glass: The Lion for Change Grand Prix & Creative Data Grand Prix: DDB Mexico City / DDB Mexico Ciudad de Mexico met 'Data Tienda' voor WeCapital/Data Tienda
Direct Grand Prix: Accenture Song New York / Coinbase San Francisco met 'Less talk, more Bitcoin' voor Coinbase
Creative B2B Grand Prix: Wunderman Thompson Minneapolis met 'Speaking in color' voor Sherwin-Williams Coil Coatings
Creative Business Transformation Grand Prix: L&C New York met Piñatex voor Piñatex
Creative Commerce Grand Prix: Leo Burnett Chicago met Thighstop voor Wingstop
Creative Effectiveness Grand Prix: FCB Chicago/FCB New York met Contract for Change voor Michelob Ultra
Creative Strategy Grand Prix én PR Grand Prix: BBDO Belgium met The Breakaway voor Decathlon
Innovation Grand Prix: Leo Burnett Sydney met One House To Save Many voor Suncorp Group/Weather Resilient Housing
https://www.youtube.com/watch?v=NHqvrpGXugQ
Mobile Grand Prix: Google / T Brand Studio / Wieden+Kennedy Portland / Gut Miami met Real Tone voor Google
https://www.youtube.com/watch?v=XhUgcYw9cj4&t=1s
Design Grand Prix: FCB Lissabon met ‘Portuguese (Re)Constitution' voor Penguin Books
Digital Craft Grand Prix : Virtue Worldwide met ‘ Backup Ukraine’ voor Polycam & Unesco
Entertainment Grand Prix: McCann Stockholm met ‘Eat a Swede’ voor Swedish Food federation
Entertainment for Music Grand Prix: Doomsday Entertainment / Sony Music Latin met ‘This is not America ft. Ibeyi’ voor Residente
Entertainment for Sport Grand Prix: R/GA London met ‘NikeSync’ voor Nike
Industry Craft Grand Prix én Media Grand Prix: AMV BBDO met ‘Hope Reef’ voor Mars Petcare
Film Craft Grand Prix: Serviceplan Germany met ‘The Wish’ voor Penny
Grand Prix for Good: Area 23 & IPG Health Network met Lil Sugar Master of Disguise voor HipHop Public Health
Health & Wellness Grand Prix: VMLY&R India met 'The Killer Pack' voor Maxx Flash
Outdoor Grand Prix: Havas Middle East met Liquid Billboard voor Adidas
Pharma Grand Prix: VMLY&R met 'I Will Always Be Me’ voor Dell Technologies & Intel
Print & Publishing Grand Prix: Impact BBDO Dubai met 'The Elections Edition' voor de krant Annahar
Radio & Audio Grand Prix & Brand Experience & Activation Grand Prix én Social & Influencer Grand Prix: Dentsu Creative Bengaluru/Mumbai/Gurgaon & Virtue met The Unfiltered History Tour voor Vice Media/British Museum
[...]
Blijf hier dagelijks op de hoogte van updates over Cannes Lions 2022.
Om alle (of dat hopen we toch) avonturen van onze PUB-redacteurs ter plaatse volgen, ga naar Twitter en Instagram.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]