{FINAL UPDATE} Cannes Lions 2022: alle Grand Prix

Awards / Cannes Lions / News

Alle Grand Prix van Cannes Lions 2022  vindt u hieronder. Noteer alvast dat België voor het eerst sinds jaren tweemaal een Grand Prix in de wacht sleepte. Het is BBDO Belgium die in beide gevallen die klus klaarde met The Breakaway voor Decathlon. En lees hier alles over Cannes Lions 2022.

Titanium Grand Prix: Engine London met Long Live The Prince voor Kiyan Prince Foundation, EA Sports, QPR, Match Attax

Film Grand Prix: 4Creative London met Super. Human. voor Channel 4

Film Grand Prix: Apple / Smuggler met Escape from the Office voor Apple

https://www.youtube.com/watch?v=GC5Gmkn92Bg

Sustainable Development Goals Grand Prix: Leo Burnett Mumbai met The Missing Chapter voor P&G Whisper

Glass: The Lion for Change Grand Prix & Creative Data Grand Prix: DDB Mexico City / DDB Mexico Ciudad de Mexico met 'Data Tienda' voor WeCapital/Data Tienda

Direct Grand Prix: Accenture Song New York / Coinbase San Francisco met 'Less talk, more Bitcoin' voor Coinbase

Creative B2B Grand Prix: Wunderman Thompson Minneapolis met 'Speaking in color' voor Sherwin-Williams Coil Coatings

 

 

Creative Business Transformation Grand Prix: L&C New York met Piñatex voor Piñatex

Creative Commerce Grand Prix: Leo Burnett Chicago met Thighstop voor Wingstop

Creative Effectiveness Grand Prix: FCB Chicago/FCB New York met Contract for Change voor Michelob Ultra

Creative Strategy Grand Prix én PR Grand Prix: BBDO Belgium met The Breakaway voor Decathlon

Innovation Grand Prix: Leo Burnett Sydney met One House To Save Many voor Suncorp Group/Weather Resilient Housing

https://www.youtube.com/watch?v=NHqvrpGXugQ

Mobile Grand Prix: Google / T Brand Studio / Wieden+Kennedy Portland / Gut Miami met Real Tone voor Google

https://www.youtube.com/watch?v=XhUgcYw9cj4&t=1s

Design Grand Prix: FCB Lissabon met ‘Portuguese (Re)Constitution' voor Penguin Books

Digital Craft Grand Prix : Virtue Worldwide met ‘ Backup Ukraine’ voor Polycam & Unesco

Entertainment Grand Prix: McCann Stockholm met ‘Eat a Swede’ voor Swedish Food federation

Entertainment for Music Grand Prix: Doomsday Entertainment / Sony Music Latin met ‘This is not America ft. Ibeyi’ voor Residente

Entertainment for Sport Grand Prix: R/GA London met ‘NikeSync’ voor Nike

Industry Craft Grand Prix én Media Grand Prix: AMV BBDO met ‘Hope Reef’ voor Mars Petcare

Film Craft Grand Prix: Serviceplan Germany met ‘The Wish’ voor Penny

Grand Prix for Good: Area 23 & IPG Health Network met Lil Sugar Master of Disguise voor HipHop Public Health

Health & Wellness Grand Prix: VMLY&R India met 'The Killer Pack' voor Maxx Flash

Outdoor Grand Prix: Havas Middle East met Liquid Billboard voor Adidas

Pharma Grand Prix: VMLY&R met 'I Will Always Be Me’ voor Dell Technologies & Intel

Print & Publishing Grand Prix: Impact BBDO Dubai met 'The Elections Edition' voor de krant Annahar

Radio & Audio Grand Prix & Brand Experience & Activation Grand Prix én Social & Influencer Grand Prix: Dentsu Creative Bengaluru/Mumbai/Gurgaon & Virtue met The Unfiltered History Tour voor Vice Media/British Museum

[...]

Blijf hier dagelijks op de hoogte van updates over Cannes Lions 2022.

Om alle (of dat hopen we toch) avonturen van onze PUB-redacteurs ter plaatse volgen, ga naar Twitter en Instagram.