In de overdaad aan Grand Prix en Gold Lions die elk jaar in Cannes worden uitgereikt, blijven de Silver en Bronze Lions soms wat onder de radar. En dat is vaak jammer. Daarom lichten Olaf Meuleman en Thomas Thysens elke dag een bronzen leeuw uit die méér aandacht verdient, exclusief voor PUB. Vandaag wordt deze gekozen door Jesse van Gysel, creative director bij Mutant.
“Na een lange dag, een korte nacht, en 25 cases over ongeveer elke vorm van menselijke miserie wil je soms ook gewoon eens lachen. Ik trek dan meestal naar de categorie radio, op zoek naar de verborgen parels in de krochten van de shortlists en bronzes. En daar vond ik dit jaar “Dew” van Mountain Dew. Voor degenen die het niet kennen: een soort van fluo frisdrank die vooral bij gamers een cultstatus heeft. En dat is meteen ook de doelgroep van de spot: gamers. 30 seconden lang hoor je alleen “dew, dew-dew, dew-dew-dew”, waarbij ze hun merknaam gebruiken om allerlei typische gaminggeluiden na te bootsen. Van een laserpistool tot een defibrillator. Simpel. Slim. Funny. Goeie radio, dus,” aldus van Gysel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]