Cannes Lions eert AB InBev voor het tweede jaar op rij als Creative Marketer of the Year. Dat doet het omwille van het bewonderenswaardige traject dat het bedrijf de voorbije jaren aflegde met focus op creativiteit en duurzaamheid.
Na jaren de focus op groei te hebben gelegd, onder meer via fusies en overnames, begon AB InBev in 2018 aan een nieuw en vijfjarig traject met als doel zijn creatieve marketingcapaciteiten te verbeteren. Met dit traject introduceerde AB InBev een duurzame cultuur die creativiteit en probleemoplossend denken centraal stelt in het bedrijf, met als gevolg een meer organische groei en verbeterde creatieve en financiële prestaties.
Tijdens de Cannes Lions-editie van vorig jaar won AB InBev maar liefst 49 Lions: 1 Grand Prix, 10 Gold, 19 Silver en 19 Bronze. Het won zijn Grand Prix in de Creative Effectiveness Lions-categorie, die effectieve strategieën met de focus op creativiteit en duurzame zakelijke impact bekroont.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]