Cannes Lions eert AB InBev voor het tweede jaar op rij als Creative Marketer of the Year. Dat doet het omwille van het bewonderenswaardige traject dat het bedrijf de voorbije jaren aflegde met focus op creativiteit en duurzaamheid.
Na jaren de focus op groei te hebben gelegd, onder meer via fusies en overnames, begon AB InBev in 2018 aan een nieuw en vijfjarig traject met als doel zijn creatieve marketingcapaciteiten te verbeteren. Met dit traject introduceerde AB InBev een duurzame cultuur die creativiteit en probleemoplossend denken centraal stelt in het bedrijf, met als gevolg een meer organische groei en verbeterde creatieve en financiële prestaties.
Tijdens de Cannes Lions-editie van vorig jaar won AB InBev maar liefst 49 Lions: 1 Grand Prix, 10 Gold, 19 Silver en 19 Bronze. Het won zijn Grand Prix in de Creative Effectiveness Lions-categorie, die effectieve strategieën met de focus op creativiteit en duurzame zakelijke impact bekroont.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]