Cannes Lions bekroont AB InBev tot Creative Marketer of the Year 2023

Cannes Lions eert AB InBev voor het tweede jaar op rij als Creative Marketer of the Year. Dat doet het omwille van het bewonderenswaardige traject dat het bedrijf de voorbije jaren aflegde met focus op creativiteit en duurzaamheid.
Na jaren de focus op groei te hebben gelegd, onder meer via fusies en overnames, begon AB InBev in 2018 aan een nieuw en vijfjarig traject met als doel zijn creatieve marketingcapaciteiten te verbeteren. Met dit traject introduceerde AB InBev een duurzame cultuur die creativiteit en probleemoplossend denken centraal stelt in het bedrijf, met als gevolg een meer organische groei en verbeterde creatieve en financiële prestaties.
Tijdens de Cannes Lions-editie van vorig jaar won AB InBev maar liefst 49 Lions: 1 Grand Prix, 10 Gold, 19 Silver en 19 Bronze. Het won zijn Grand Prix in de Creative Effectiveness Lions-categorie, die effectieve strategieën met de focus op creativiteit en duurzame zakelijke impact bekroont.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]