De laatste dag Cannes, met daarbij de prijzen voor de categorie Film. Met liefst twee Grand Prix! Eén voor Saatchi & Saatchi São Paulo, voor de campagne "100" voor de fototoestellen van Leica en een andere voor het Amerikaanse The Martin Agency Richmond voor "Unskippable: Family long form 01" voor verzekeraar Geico. Ons kleine landje deelde eveneens in de prijzen: Publicis Brussels kreeg een Silver Lion voor "Audio Cartoons", een reeks van drie filmpjes bedacht voor Reporters Zonder Grenzen net na de aanslag tegen Charlie Hebdo.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]