Cannes Lions - Film: Silver Lion voor Publicis

De laatste dag Cannes, met daarbij de prijzen voor de categorie Film. Met liefst twee Grand Prix! Eén voor Saatchi & Saatchi São Paulo, voor de campagne "100" voor de fototoestellen van Leica en een andere voor het Amerikaanse The Martin Agency Richmond voor "Unskippable: Family long form 01" voor verzekeraar Geico. Ons kleine landje deelde eveneens in de prijzen: Publicis Brussels kreeg een Silver Lion voor "Audio Cartoons", een reeks van drie filmpjes bedacht voor Reporters Zonder Grenzen net na de aanslag tegen Charlie Hebdo.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]