Cannes Lions - Film: Silver Lion voor Publicis
De laatste dag Cannes, met daarbij de prijzen voor de categorie Film. Met liefst twee Grand Prix! Eén voor Saatchi & Saatchi São Paulo, voor de campagne "100" voor de fototoestellen van Leica en een andere voor het Amerikaanse The Martin Agency Richmond voor "Unskippable: Family long form 01" voor verzekeraar Geico. Ons kleine landje deelde eveneens in de prijzen: Publicis Brussels kreeg een Silver Lion voor "Audio Cartoons", een reeks van drie filmpjes bedacht voor Reporters Zonder Grenzen net na de aanslag tegen Charlie Hebdo.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]