Tijdens het 63ste International Festival of Creativity in Cannes zullen acht Belgen hun oordeel mogen vellen binnen de verschillende categoriën: Dieter De Ridder (Air) voor ‘Film’, Kris Hoet (Happiness) voor ‘Cyber’, Dries de Wilde (Duval Guillaume) voor ‘Direct’, Geert De Rocker (Publicis) voor ‘Promo’, Thierry Van Durme (Sonicville) voor ‘Radio’, Laure Miquel-Jean (TBWA) voor ‘PR’, Seb De Roover (&Koo) voor ‘Digital Craft’ en Thierry Brynaert (MEC) voor ‘Media’. Deze juryleden werden voorgesteld door Brightfish, de officiële vertegenwoordiger van Cannes Lions in België, in samenwerking met Creative Belgium.
Brightfish stuurt dit jaar bovendien nog een duo van twee jonge Belgische creatieven naar Cannes om deel te nemen aan de Young Lions competitie. Sylvia Van Cauteren, marketing director van Brightfish: “We kiezen als bioscoopregie voor deze eerste keer natuurlijk voor de categorie die ons na aan het hart ligt: film. In de komende weken maken we duidelijk hoe de jonge creatieven kunnen deelnemen, hou onze website en Facebook in het oog.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]