Cannes Lions Jury: and the Belgians are...

Tijdens het 63ste International Festival of Creativity in Cannes zullen acht Belgen hun oordeel mogen vellen binnen de verschillende categoriën: Dieter De Ridder (Air) voor ‘Film’, Kris Hoet (Happiness) voor ‘Cyber’, Dries de Wilde (Duval Guillaume) voor ‘Direct’, Geert De Rocker (Publicis) voor ‘Promo’, Thierry Van Durme (Sonicville) voor ‘Radio’, Laure Miquel-Jean (TBWA) voor ‘PR’, Seb De Roover (&Koo) voor ‘Digital Craft’ en Thierry Brynaert (MEC) voor ‘Media’. Deze juryleden werden voorgesteld door Brightfish, de officiële vertegenwoordiger van Cannes Lions in België, in samenwerking met Creative Belgium.
Brightfish stuurt dit jaar bovendien nog een duo van twee jonge Belgische creatieven naar Cannes om deel te nemen aan de Young Lions competitie. Sylvia Van Cauteren, marketing director van Brightfish: “We kiezen als bioscoopregie voor deze eerste keer natuurlijk voor de categorie die ons na aan het hart ligt: film. In de komende weken maken we duidelijk hoe de jonge creatieven kunnen deelnemen, hou onze website en Facebook in het oog.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]