Tijdens het 63ste International Festival of Creativity in Cannes zullen acht Belgen hun oordeel mogen vellen binnen de verschillende categoriën: Dieter De Ridder (Air) voor ‘Film’, Kris Hoet (Happiness) voor ‘Cyber’, Dries de Wilde (Duval Guillaume) voor ‘Direct’, Geert De Rocker (Publicis) voor ‘Promo’, Thierry Van Durme (Sonicville) voor ‘Radio’, Laure Miquel-Jean (TBWA) voor ‘PR’, Seb De Roover (&Koo) voor ‘Digital Craft’ en Thierry Brynaert (MEC) voor ‘Media’. Deze juryleden werden voorgesteld door Brightfish, de officiële vertegenwoordiger van Cannes Lions in België, in samenwerking met Creative Belgium.
Brightfish stuurt dit jaar bovendien nog een duo van twee jonge Belgische creatieven naar Cannes om deel te nemen aan de Young Lions competitie. Sylvia Van Cauteren, marketing director van Brightfish: “We kiezen als bioscoopregie voor deze eerste keer natuurlijk voor de categorie die ons na aan het hart ligt: film. In de komende weken maken we duidelijk hoe de jonge creatieven kunnen deelnemen, hou onze website en Facebook in het oog.”
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]