Tijdens het 63ste International Festival of Creativity in Cannes zullen acht Belgen hun oordeel mogen vellen binnen de verschillende categoriën: Dieter De Ridder (Air) voor ‘Film’, Kris Hoet (Happiness) voor ‘Cyber’, Dries de Wilde (Duval Guillaume) voor ‘Direct’, Geert De Rocker (Publicis) voor ‘Promo’, Thierry Van Durme (Sonicville) voor ‘Radio’, Laure Miquel-Jean (TBWA) voor ‘PR’, Seb De Roover (&Koo) voor ‘Digital Craft’ en Thierry Brynaert (MEC) voor ‘Media’. Deze juryleden werden voorgesteld door Brightfish, de officiële vertegenwoordiger van Cannes Lions in België, in samenwerking met Creative Belgium.
Brightfish stuurt dit jaar bovendien nog een duo van twee jonge Belgische creatieven naar Cannes om deel te nemen aan de Young Lions competitie. Sylvia Van Cauteren, marketing director van Brightfish: “We kiezen als bioscoopregie voor deze eerste keer natuurlijk voor de categorie die ons na aan het hart ligt: film. In de komende weken maken we duidelijk hoe de jonge creatieven kunnen deelnemen, hou onze website en Facebook in het oog.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]