Cannes Lions kiest 15 maal vrouwelijk toptalent

News / People

girl power unsplashCannes Lions heeft vandaag de 15 vrouwen geselecteerd voor het See It Be It-programma van dit jaar. Dat initiatief zag in 2014 het daglicht en wil carrièrekansen voor vrouwen creëren en het aantal vrouwelijke leiders op de markt verhogen. Daarom wordt er ieder jaar jaar een groep internationale vrouwen aanwezig om workshops, conferenties en een networkingprogramma te volgen.

 Bovendien worden vlucht, accomodatie en een delegate festival pass voorzien. Zijn dit jaar de gelukkige dames:

Ana Luna, Creative Director, CIRCUS, Mexico
Carla Padovani, Senior Creative Copywriter, McCann Santiago, Chile
Cécile Pimont, Senior Copywriter / ACD, Freelance, France
Devon Williamson, Art Director, Cheil, Canada
Gabriela Guerra
, Senior Creative Copywriter, Freelance, Singapore
Hira Mohibullah Amin
, Creative Director, BBDO Pakistan
Jessica Toye
, Creative Director, Virtue, USA 
Josie Fox
, Senior Creative, Special Group, Australia 
Liz Cartwright
, Creative Director, TBWA\Chiat\Day, USA 
Manoti Jain
, Chief Operating Officer, Supari Studios, India
Nimo Awil
, Senior Creative, POKE London, United Kingdom 
Rachel Kennedy
, Art Director, 180 Kingsday, The Netherlands 
Ruxandra Drilea, Senior Copywriter, Publicis, Romania
Yaa Boateng
, Creative Director, The Storytellers, Ghana
Yaprak Gultay
, Team Lead for Service Design, Fjord, Sweden

Swati Bhattacharya FCBulkaSwati Bhattacharya, chief creative officer van het Indiase bureau FCBULKA, neemt de rol van ambassadrice op zich voor See It Be It 2019. Als thema kiest zij voor ‘Invite Yourself’, waarmee ze de finalisten van dit jaar en de industrie in het algemeen uitdaagt om meer ruimte te creëren voor zichzelf en om op een zinvolle en evenwichtige manier deel te nemen.