Nieuws uit Cannes! In de categorie Media van de Cannes Lions ging een Bronze Lion naar Famous Brussels voor de campagne « Defrost Dinners », gecreëerd voor Electrabel (GDF Suez). In november 2014 kregen de kijkers van Vier wel een heel speciale Komen Eten te zien. De deelnemers ontdooien immers in het begin van het programma hun diepvriezer, waarna ze alleen mogen koken met de restjes die er nog in zaten. Een uitdaging die kan tellen. Dit speciale programma kaderde in een campagne van Electrabel die de Belgen wou oproepen om hun diepvriezer te ontdooien en zo een waarschijnlijk stroomtekort te voorkomen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]