Cannes Lions 2015 - Media: Famous en Electrabel winnen brons met ontdooide diepvriezer

Nieuws uit Cannes! In de categorie Media van de Cannes Lions ging een Bronze Lion naar Famous Brussels voor de campagne « Defrost Dinners », gecreëerd voor Electrabel (GDF Suez). In november 2014 kregen de kijkers van Vier wel een heel speciale Komen Eten te zien. De deelnemers ontdooien immers in het begin van het programma hun diepvriezer, waarna ze alleen mogen koken met de restjes die er nog in zaten. Een uitdaging die kan tellen. Dit speciale programma kaderde in een campagne van Electrabel die de Belgen wou oproepen om hun diepvriezer te ontdooien en zo een waarschijnlijk stroomtekort te voorkomen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]