Nieuws uit Cannes! In de categorie Media van de Cannes Lions ging een Bronze Lion naar Famous Brussels voor de campagne « Defrost Dinners », gecreëerd voor Electrabel (GDF Suez). In november 2014 kregen de kijkers van Vier wel een heel speciale Komen Eten te zien. De deelnemers ontdooien immers in het begin van het programma hun diepvriezer, waarna ze alleen mogen koken met de restjes die er nog in zaten. Een uitdaging die kan tellen. Dit speciale programma kaderde in een campagne van Electrabel die de Belgen wou oproepen om hun diepvriezer te ontdooien en zo een waarschijnlijk stroomtekort te voorkomen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]