Cannes Lions lanceert The Work

Communication / News

cannes lions 2018
Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft de lancering aangekondigd van The Work, een nieuwe digitale hulpbron die is bedoeld om de wereldwijde creatieve communicatie-industrie de intelligentie te bieden die ze nodig heeft om betere zaken te doen.
The Work is een uniek digitaal platform dat intuïtieve manieren biedt om meer dan 200.000 wereldwijde stukken creatief werk en samengestelde afspeellijsten te doorzoeken. Het wil het werk van merken en bureaus op die manier in de kijker zetten. Elk werk wordt omlijst door zijn gegevens, context en inzichten, waardoor The Work een platform is dat creatievelingen en marketeers in staat stelt om beter te werken door samenwerking, snel onderzoek en het vermogen om snel een briefing te ontcijferen. Het platform digitaliseert dus de enorme rijkdom aan creatief werk die Cannes Lions erkent en transformeert de creatieve geschiedenis in een krachtig hulpmiddel om slimme besluitvorming te versnellen. The Work wordt officieel gelanceerd op het Cannes Lions International Festival of Creativity in juni 2018.