Het oudst bekende advertentieformaat - de affiche - is tezelfdertijd een van de meest geëvolueerde. Technologie en de daarmee samenhangende interactiviteit koppelt eenvoud aan de magie van innovatie. Het mag dus niet verbazen dat de jury van de Cannes Lions in de categorie Outdoor een Grand Prix toekende aan 'game changer' Apple, voor een campagne van TBWA Media Arts Lab Los Angeles: prachtige beelden genomen door gebruikers van een iPhone 6 (en gekozen uit miljoenen foto's). Eenvoudige, uitgepuurde beelden die de aandacht trekken door hun schoonheid en een nieuwe definitie geven aan het begrip 'User Generated Content'. En België? Dit jaar afwezig in deze categorie...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]