Het oudst bekende advertentieformaat - de affiche - is tezelfdertijd een van de meest geëvolueerde. Technologie en de daarmee samenhangende interactiviteit koppelt eenvoud aan de magie van innovatie. Het mag dus niet verbazen dat de jury van de Cannes Lions in de categorie Outdoor een Grand Prix toekende aan 'game changer' Apple, voor een campagne van TBWA Media Arts Lab Los Angeles: prachtige beelden genomen door gebruikers van een iPhone 6 (en gekozen uit miljoenen foto's). Eenvoudige, uitgepuurde beelden die de aandacht trekken door hun schoonheid en een nieuwe definitie geven aan het begrip 'User Generated Content'. En België? Dit jaar afwezig in deze categorie...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]