Cannes Lions 2015 - Outdoor: Apple verrast (nog maar eens)

Het oudst bekende advertentieformaat - de affiche - is tezelfdertijd een van de meest geëvolueerde. Technologie en de daarmee samenhangende interactiviteit koppelt eenvoud aan de magie van innovatie. Het mag dus niet verbazen dat de jury van de Cannes Lions in de categorie Outdoor een Grand Prix toekende aan 'game changer' Apple, voor een campagne van TBWA Media Arts Lab Los Angeles: prachtige beelden genomen door gebruikers van een iPhone 6 (en gekozen uit miljoenen foto's). Eenvoudige, uitgepuurde beelden die de aandacht trekken door hun schoonheid en een nieuwe definitie geven aan het begrip 'User Generated Content'. En België? Dit jaar afwezig in deze categorie...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]