Cannes Lions See It Be It: de 15 finalisten

Awards / News

Cannes Lions heeft zijn finalisten aan voor See It Be It 2020 - 2021 klaar. Vijftien aspirant-vrouwen van over de hele wereld zijn geselecteerd om deel te nemen aan het unieke Talent Acceleration Programme, dat in 2020 zal plaatsvinden als een virtueel leer- en mentorprogramma en in 2021 zal terugkeren naar het Festival.

Zie It Be It, in samenwerking met het audio streaming-platform Spotify, is het initiatief van Cannes Lions om te komen tot een gelijke vertegenwoordiging van mannen en vrouwen onder creatieve directeuren en wereldwijde industrieleiders. In 2020 werd een recordaantal van 797 aanvragen uit 70 landen ontvangen. Het programma wordt geleid door Ambassadeur Swati Bhattacharya (foto), en Madonna Badger, CCO en oprichter van Badger & Winters, die als See It Be It President mag worden aangesproken.

De 15 finalistes:

  • Geetanjali Jaiswal, Independent Creative Director, India

  • Roxana Nita, Group Creative Director, Cheil Romania

  • Andrea Auz, Creative Director, Paper, Ecuador

  • Leticia Rodrigues, Senior Art Director, Wunderman Thompson, Brazil

  • Javiera Wuth, Senior Copywriter, McCann, Chile

  • Ana Carolina Gomez Guzman, Social Media Director, Together W/, Mexico

  • Rosa Guerrero Cabral, Creative Supervisor, Publicis Dominicana, Dominican Republic

  • Lauren Ferreira, Creative Director, Droga5, USA

  • Tescia Deák, Creative Director, Grey West, USA

  • Mica Gallino, Creative Director, JOAN Creative, USA

  • Ellen Fromm, Senior Copywriter, Colenso BBDO, New Zealand

  • Rachel Chew, Creative Group Head, BLKJ, Singapore

  • Allie Steel, Senior Copywriter, M&C Saatchi, Australia

  • Denise Tee, Creative Director, Wunderman Thompson, Hong Kong

  • Nedal Ahmed, Senior Writer, 72andSunny Amsterdam, Netherlands