"Grote ideeën, daar doen we het voor," Onder de noemer Thank You Creativity loopt Cannes Lions zich warm voor de editie 2016, van 18 tot en met 25 juni (in Cannes, dus). "Het is onze opdracht om niet enkel creativiteit te bekronen, maar ook om mensen eraan te herinneren dat creativiteit magisch is en dat we dankbaar moeten zijn voor het verschil dat creativiteit maakt," zegt Philip Thomas, CEO van Cannes Lions.
Een geïntegreerde campagne moet dat idee ondersteunen, en moet u tezelfdertijd aanzetten om deel te nemen aan Cannes Lions 2016. Want creativiteit was er altijd al, zo blijkt uit het eerste filmpje dat op de wereld werd losgelaten.
https://www.youtube.com/watch?v=vOao1pxgAVc
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]