Cannes Lions zegt 'Dankuwel!'
"Grote ideeën, daar doen we het voor," Onder de noemer Thank You Creativity loopt Cannes Lions zich warm voor de editie 2016, van 18 tot en met 25 juni (in Cannes, dus). "Het is onze opdracht om niet enkel creativiteit te bekronen, maar ook om mensen eraan te herinneren dat creativiteit magisch is en dat we dankbaar moeten zijn voor het verschil dat creativiteit maakt," zegt Philip Thomas, CEO van Cannes Lions.
Een geïntegreerde campagne moet dat idee ondersteunen, en moet u tezelfdertijd aanzetten om deel te nemen aan Cannes Lions 2016. Want creativiteit was er altijd al, zo blijkt uit het eerste filmpje dat op de wereld werd losgelaten.
https://www.youtube.com/watch?v=vOao1pxgAVc
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]