Cannes: OMD Media Network of the Year

Omnicom Media Group (OMG), de mediadienstenafdeling van Omnicom Group Inc., deed het met zijn drie netwerken heel goed tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity.
Om te beginnen werd OMD Worldwide het Media Network of the Year, met één Gold Lion, vijf Silver Lions, vijf Bronze Lions en 14 nominaties bij de Media Lions.
Een tweede netwerk, Hearts & Science, kreeg tweemaal goud en één keer zilver. PHD won niet bij de Media Lions, maar viel meermaals in de prijzen in andere categorieën, met onder meer een Gold Lion in Print en de Cyber Grand Prix.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


