Omnicom Media Group (OMG), de mediadienstenafdeling van Omnicom Group Inc., deed het met zijn drie netwerken heel goed tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity.
Om te beginnen werd OMD Worldwide het Media Network of the Year, met één Gold Lion, vijf Silver Lions, vijf Bronze Lions en 14 nominaties bij de Media Lions.
Een tweede netwerk, Hearts & Science, kreeg tweemaal goud en één keer zilver. PHD won niet bij de Media Lions, maar viel meermaals in de prijzen in andere categorieën, met onder meer een Gold Lion in Print en de Cyber Grand Prix.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]