Cannes Lions 2015 - Press: België grijpt naast de prijzen

Nieuws uit Cannes! In de 'klassieke' catégorie Press, waar er in tegenstelling tot sommige andere categorieën geen explosie van inzendingen te bespeuren viel, bekroonde de jury van de Cannes Lions, voorgezeten door Pablo Del Campo (Saatchi & Saatchi), een frisse en verrassende fietscampagne voor de stad Buenos Aires, « Never stop riding ». De gedoodverfde winnaar, een campagne van Ogilvy Paris voor Coca-Cola, moest in de spurt naar het goud de duimen leggen tegen een minder 'politiek correcte' campagne van een grote stad. België mocht in deze categorie geen prijzen mee naar huis nemen...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]