Nieuws uit Cannes! In de 'klassieke' catégorie Press, waar er in tegenstelling tot sommige andere categorieën geen explosie van inzendingen te bespeuren viel, bekroonde de jury van de Cannes Lions, voorgezeten door Pablo Del Campo (Saatchi & Saatchi), een frisse en verrassende fietscampagne voor de stad Buenos Aires, « Never stop riding ». De gedoodverfde winnaar, een campagne van Ogilvy Paris voor Coca-Cola, moest in de spurt naar het goud de duimen leggen tegen een minder 'politiek correcte' campagne van een grote stad. België mocht in deze categorie geen prijzen mee naar huis nemen...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]