Nieuws uit Cannes! In de 'klassieke' catégorie Press, waar er in tegenstelling tot sommige andere categorieën geen explosie van inzendingen te bespeuren viel, bekroonde de jury van de Cannes Lions, voorgezeten door Pablo Del Campo (Saatchi & Saatchi), een frisse en verrassende fietscampagne voor de stad Buenos Aires, « Never stop riding ». De gedoodverfde winnaar, een campagne van Ogilvy Paris voor Coca-Cola, moest in de spurt naar het goud de duimen leggen tegen een minder 'politiek correcte' campagne van een grote stad. België mocht in deze categorie geen prijzen mee naar huis nemen...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]