Nieuws uit Cannes! De Promo & Activation-jury, met als voorzitter Matt Eastwood (JWT), bekroonde de campagne « LifePaint » van Volvo met een Grand Prix. Een briljant idee met fluorescerende verf op fietsen, al kan worden opgemerkt dat er wel heel veel inzendingen waren die verkeersveiligheid als onderwerp hadden. Al was dat niet het enige onderwerp dat massaal naar voren werd geschoven. Het voetbal was ook zulk een onderwerp, net als dieren (adoptie, asiel, met uitsterven bedreigd,...). En jawel, ons land viel in de prijzen: één Gold Lion, één zilveren en één Bronze Lion, voor respectievelijk Happiness Brussels, LDV United en nogmaals Happiness Brussels. Hieronder kunt u nog even nagenieten.
Grand Prix: Volvo
1 GOLD LION Happiness Brussels voor Shadow Wifi
1 SILVER LION LDV United voor Special Olympics - Kevin De Bruyn
1 BRONZE LION Happiness Brussels: Sell the jobless
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]