Cannes Lions 2015 - Promo & Activation: drie Belgische leeuwen

Nieuws uit Cannes! De Promo & Activation-jury, met als voorzitter Matt Eastwood (JWT), bekroonde de campagne « LifePaint » van Volvo met een Grand Prix. Een briljant idee met fluorescerende verf op fietsen, al kan worden opgemerkt dat er wel heel veel inzendingen waren die verkeersveiligheid als onderwerp hadden. Al was dat niet het enige onderwerp dat massaal naar voren werd geschoven. Het voetbal was ook zulk een onderwerp, net als dieren (adoptie, asiel, met uitsterven bedreigd,...). En jawel, ons land viel in de prijzen: één Gold Lion, één zilveren en één Bronze Lion, voor respectievelijk Happiness Brussels, LDV United en nogmaals Happiness Brussels. Hieronder kunt u nog even nagenieten.
Grand Prix: Volvo
1 GOLD LION Happiness Brussels voor Shadow Wifi
1 SILVER LION LDV United voor Special Olympics - Kevin De Bruyn
1 BRONZE LION Happiness Brussels: Sell the jobless
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]