Cannes Lions 2015 - Promo & Activation: drie Belgische leeuwen

Volvo Cannes

Communication / News

Volvo Cannes

Nieuws uit Cannes! De Promo & Activation-jury, met als voorzitter Matt Eastwood (JWT), bekroonde de campagne « LifePaint » van Volvo met een Grand Prix. Een briljant idee met fluorescerende verf op fietsen, al kan worden opgemerkt dat er wel heel veel inzendingen waren die verkeersveiligheid als onderwerp hadden. Al was dat niet het enige onderwerp dat massaal naar voren werd geschoven. Het voetbal was ook zulk een onderwerp, net als dieren (adoptie, asiel, met uitsterven bedreigd,...). En jawel, ons land viel in de prijzen: één Gold Lion, één zilveren en één Bronze Lion, voor respectievelijk Happiness Brussels, LDV United en nogmaals Happiness Brussels. Hieronder kunt u nog even nagenieten.

Grand Prix: Volvo

GOLD LION Happiness Brussels voor Shadow Wifi

SILVER LION LDV United voor Special Olympics - Kevin De Bruyn

BRONZE LION Happiness Brussels: Sell the jobless