Cannes Lions 2015 - Promo & Activation: drie Belgische leeuwen

Nieuws uit Cannes! De Promo & Activation-jury, met als voorzitter Matt Eastwood (JWT), bekroonde de campagne « LifePaint » van Volvo met een Grand Prix. Een briljant idee met fluorescerende verf op fietsen, al kan worden opgemerkt dat er wel heel veel inzendingen waren die verkeersveiligheid als onderwerp hadden. Al was dat niet het enige onderwerp dat massaal naar voren werd geschoven. Het voetbal was ook zulk een onderwerp, net als dieren (adoptie, asiel, met uitsterven bedreigd,...). En jawel, ons land viel in de prijzen: één Gold Lion, één zilveren en één Bronze Lion, voor respectievelijk Happiness Brussels, LDV United en nogmaals Happiness Brussels. Hieronder kunt u nog even nagenieten.
Grand Prix: Volvo
1 GOLD LION Happiness Brussels voor Shadow Wifi
1 SILVER LION LDV United voor Special Olympics - Kevin De Bruyn
1 BRONZE LION Happiness Brussels: Sell the jobless
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]