Het Amsterdamse creatief bureau CapeRock heeft de nieuwe visuele identiteit voor de mediamerken VIER en VIJF voor SBS België ontwikkeld, zo blijkt. Met het redesign van deze merken wil SBS België haar onderscheidende vermogen ten opzichte van de concurrentie verhoren met het doel marktaandeel te winnen.
Voor VIER is een design ontwikkeld dat energiek en speels is. Als een fan van entertainment neemt VIER de kijker mee in het vermaak. De elementen waaruit het logo is opgebouwd, zijn tot leven gebracht en vormen samen de Jockeys. De speelse en vriendelijke bewegingen van de Jockeys voegen energie en dynamiek aan de zender toe. De Jockeys navigeren de kijker door de content en verbinden het merk met de content.
VIJF is SBS' vrouwenzender. VIJF biedt haar kijker guilty pleasure met programma’s zoals Oh My God en Sex Tape. De ondeugendheid en spanning is in het merk gebracht door een eigenzinnige typografie die continu in vorm verandert en middels shout outs om de aandacht vraagt. Met hot pink als krachtige kleur en toepassing daarvan in duotonen is veel variatie gecreëerd. Het samenspel van elementen verrast de kijker continu en houdt de spanning vast.
Bekijk de volledige cases op de website van Caperock, zowel de case VIER als de case VIJF.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]