CapeRock ontwikkelt nieuwe visuele identiteit VIER en VIJF
Het Amsterdamse creatief bureau CapeRock heeft de nieuwe visuele identiteit voor de mediamerken VIER en VIJF voor SBS België ontwikkeld, zo blijkt. Met het redesign van deze merken wil SBS België haar onderscheidende vermogen ten opzichte van de concurrentie verhoren met het doel marktaandeel te winnen.
Voor VIER is een design ontwikkeld dat energiek en speels is. Als een fan van entertainment neemt VIER de kijker mee in het vermaak. De elementen waaruit het logo is opgebouwd, zijn tot leven gebracht en vormen samen de Jockeys. De speelse en vriendelijke bewegingen van de Jockeys voegen energie en dynamiek aan de zender toe. De Jockeys navigeren de kijker door de content en verbinden het merk met de content.
VIJF is SBS' vrouwenzender. VIJF biedt haar kijker guilty pleasure met programma’s zoals Oh My God en Sex Tape. De ondeugendheid en spanning is in het merk gebracht door een eigenzinnige typografie die continu in vorm verandert en middels shout outs om de aandacht vraagt. Met hot pink als krachtige kleur en toepassing daarvan in duotonen is veel variatie gecreëerd. Het samenspel van elementen verrast de kijker continu en houdt de spanning vast.
Bekijk de volledige cases op de website van Caperock, zowel de case VIER als de case VIJF.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]