Capital One zet in op Instagram

Instagram kan tegen 2017 meer dan twee miljard ophalen dankzij Capital One & co. In januari pakten Capital One en zijn bureau T3 met een opmerkelijke nieuwigheid uit in hun nieuwste campagne: drie toonaangevende instagrammers hadden vijf weken lang toegang tot de Instagram-account van de financiële dienstverlener. Ze mochten er foto's posten van de inhoud van hun portefeuille - zoals tickets en foto's van hun geliefden. Negen foto's werden omgetoverd tot een reclame-Instagram. De campagne viel behalve bij de babyboomers vooral bij de Generatie X in de smaak. Ze toont hoe dan ook aan dat targetting en action-based promo's de omzet van Instagram flink kunnen aanjagen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]