Instagram kan tegen 2017 meer dan twee miljard ophalen dankzij Capital One & co. In januari pakten Capital One en zijn bureau T3 met een opmerkelijke nieuwigheid uit in hun nieuwste campagne: drie toonaangevende instagrammers hadden vijf weken lang toegang tot de Instagram-account van de financiële dienstverlener. Ze mochten er foto's posten van de inhoud van hun portefeuille - zoals tickets en foto's van hun geliefden. Negen foto's werden omgetoverd tot een reclame-Instagram. De campagne viel behalve bij de babyboomers vooral bij de Generatie X in de smaak. Ze toont hoe dan ook aan dat targetting en action-based promo's de omzet van Instagram flink kunnen aanjagen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]