Capital One zet in op Instagram

Instagram kan tegen 2017 meer dan twee miljard ophalen dankzij Capital One & co. In januari pakten Capital One en zijn bureau T3 met een opmerkelijke nieuwigheid uit in hun nieuwste campagne: drie toonaangevende instagrammers hadden vijf weken lang toegang tot de Instagram-account van de financiële dienstverlener. Ze mochten er foto's posten van de inhoud van hun portefeuille - zoals tickets en foto's van hun geliefden. Negen foto's werden omgetoverd tot een reclame-Instagram. De campagne viel behalve bij de babyboomers vooral bij de Generatie X in de smaak. Ze toont hoe dan ook aan dat targetting en action-based promo's de omzet van Instagram flink kunnen aanjagen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]