Carat en Vizeum versterken digitale knowhow

Communication / News / People

damian-zaleski-843Dentsu Aegis Network voerde wijzigingen door in de teams, als onderdeel van het plan om in 2020 een “100% digital economy business”  te zijn.

Carat nam drie medewerksters van het Isobar-team (dat binnen de groep verantwoordelijk is voor digital & content marketing, social media en influencers marketing) op binnen zijn ploegen. Het gaat om Kim Pirongs, Julie Bastin en Amélie Pardonge. Als digital strategists krijgen ze de taak om in nauwe samenwerking met de reeds actieve Accounts het geheel der strategische aanbevelingen op digitaal en performance-vlak te verrijken.

Vizeum van zijn kant integreert ook Sara Van Kerkhove (iProspect) en Yannick Visart (Isobar) in zijn team, met als doelstelling de globale digitale expertise te versterken voor zijn klanten (ABI, NMBS,…).

José Fernandez, cco van Dentsu Aegis Network: « We versnellen de integratie en de versterking van de digitale en data-expertise binnen de groep om onze klanten de beste knowhow te kunnen garanderen. Dit is de concrete bevestiging van onze visie: digital is geen op zichzelf staande expertise, maar een transversale competentie die afstraalt op onze gehele benadering van de markt. »

Laurent Lejeune, ceo van Dentsu Aegis Network: « Op de huidige markt die steeds complexer wordt, hebben we gekozen voor een organisatiestructuur met multidisciplinaire teams, waar experts en strategische consultants zij aan zij werken, volgens een visie waarin de consument centraal staat. Uiteraard houden we meer dan ooit het hoge niveau van onze expertmerken in stand. Isobar doet dat als digitaal bureau gespecialiseerd in content, sociale media, creatie en technologische innovatie; iProspect als expert in search, performance en data, met daarnaast Carat en Vizeum die gespecialiseerd zijn in strategische planning. »