In het voorjaar van 2021 presenteerde Maxus met veel trots, toewijding en enthousiasme de ‘Carbon Calculator’. Een tool die CO2 neutrale mediaplanning mogelijk maakt, in nauwe samenwerking met het Belgische bedrijf CO2logic.
Ondertussen volgden al vele adverteerders voor enkele of al hun campagnes dit initiatief en bouwden zo mee aan een mooiere toekomst. "Enkel samen kunnen we deze leidende rol opnemen in de omslag naar CO2-neutrale mediaplanning," luidt het bij Maxus. In 2022 gaat Maxus nog een stap verder en zullen ze de ‘carbon neutral planning’ hanteren als 'the new normal' en dit bijgevolg toepassen op alle mediacampagnes van alle klanten. Maxus ziet de toekomst alvast groenkleurig.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]